28 Haziran 2016 Salı

Vah Ülkem Vah!

Evet üzülerek yazıyorum maalesef bu gece istanbulda ki havaalanı terör saldırısına hedef oldu çok sayıda insan hayatlarından oldu çok sayıda insan yaralandı ben burdan terörü en büyük nefretimle kınıyorum peki ala bu canlı bombalar hava limanına nasıl girdiler?biz hava limanına gittiğimizde af edersiniz donumuza kadar aranıyoruz o zaman bu töreristler nasıl içeriye girdiler bence  çok büyük güvenlik zafiyeti var nedense artık ülkemizin iyi yönetilmediğini düşünüyorum çünkü son iki,üç senede terör olaylarına çok sayıda şehit ve ölü verdik birde yaralananlar cabası ama devletimiz sadece kınıyor hiç bir önlem alamıyor onlar sadece insanların dinleriyle uğraşıyorlar atatürkle uğraşıyorlar maalesef cami yapmakla meşguller bizim ülkemizde yeterince cami var ama okul yok bilim yok öğretim yok hala gerici eğitim nasıl veririz onla uğraşıyorlar işte o gericiler gelip ülkemizde bomba patlatıyor bizde sadece kınıyoruz bence kınamak yetmiyor daha köklü çözümler yapmak gerekiyor eğitim sistemini daha akıcı hale getirmek gerekiyor bütün okulları imam hatip'e çevirerek sürekli özel okullar açtırarak eğitimi bir ticarethaneye çevirerek kimse kaliteli eğitim beklemesin işte bunların sonucu bomba olarak döner onun için yine yaralıyız yine acılıyız ve bundan sonra kim ölecek kim yaralanacak hep korku içindeyiz onun için vah ülkem vah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder